NOVI SPEED TRIPLE 1200 RS

UŽIVAJTE U ULTIMATIVNOM DOŽIVLJAJU
VRHUNSKE TRIPLE PERFORMANSE
Srce ubrzava, a duša titra uz zvuk vrhunskog trocilindričnog motora, pružajući nezaboravne performanse pri svakoj vožnji.

IZVANREDNO PRECIZNA UPRAVLJIVOST
Öhlins poluaktivni ovjes, dinamička preciznost i prepoznatljiva roadster pozicija vožnje pružaju agilnost i vrhunsku kontrolu pri svakom zaokretu.

LEGENDARNI DIZAJN SPEED TRIPLE
Odvažan i prepoznatljiv dizajn, promišljeni detalji i stav koji iz svakog kuta odiše snagom i autoritetom.

NAPREDNA TEHNOLOGIJA
Vrhunski elektronički ovjes Öhlins i sveobuhvatan raspon elektroničkih pomagala za vozača povećavaju uzbuđenje i omogućuju vam da se vozite snažnije nego ikad prije.

KOMPLETNI PAKET
Paket opreme i tehnologije usmjeren na vozača stavlja kontrolu na dohvat ruke, omogućujući vam da se potpuno usredotočite na savršenu vožnju.

NAPREDNA TEHNOLOGIJA
ÖHLINS OVJES
Najnapredniji Öhlins Objective Based Tuning Interface (OBTi) pruža vozačima impresivnu mogućnost preciznog podešavanja ključnih karakteristika motocikla, uključujući podršku pri kočenju, prijenos težine, pomoć pri fiksnom ubrzanju te poboljšano držanje u zavojima, uz brojne druge parametre. Za one koji preferiraju fiksne postavke, ručno podešavanje prigušenja kompresije i povrata dostupno je putem kontrolnog izbornika.

KONTROLA PODIZANJA PREDNJEG KOTAČA
Nezavisno podesiva kontrola podizanja prednjeg kotača koristi podatke iz 6-osnog inercijskog mjernog uređaja (IMU) i nudi četiri razine podešavanja, koje se mogu prilagoditi stilu vožnje, neovisno o odabranim modovima vožnje.

KONTROLA KOČENJA MOTOROM
Kontrola kočenja motorom može se prilagoditi prema preferencijama vozača, upotpunjujući podesive mape gasa i omogućujući prilagodbu karakteristika motora kako bi odgovarale vašem stilu vožnje i uvjetima na cesti.

ASISTENCIJA KLIZANJA KOČENJA
Dostupan samo u 'Track' načinu rada, sustav Brake Slide Assist optimizira kalibraciju ABS-a za vožnju na stazi, omogućujući veće proklizavanje prednjeg kotača i podizanje stražnjeg kotača kako bi se postigle maksimalne performanse na stazi, uz dodatnu sigurnost u nepredviđenim uvjetima.

POBOLJŠANJA PERFORMANSI
Sa pet različitih načina vožnje (Kiša, Cesta, Sport, Traka i Vozač), optimiziranim ABS-om za zavoje i prilagodljivim sustavom kontrole proklizavanja u zavojima, kao i serijski ugrađenim dvosmjernim Triumph Shift Assist brzim mjenjačem, Speed Triple dolazi sa svim naprednim značajkama za maksimalnu izvedbu i sigurnost u svim uvjetima.
VRHUNSKE TRIPLE PERFORMANSE

NEUSPORIVA SNAGA I OKRETNI MOMENT
Snažniji nego ikad prije, trocilindrični motor od 1160cc pruža neumoljivo ubrzanje i performanse s 183 KS pri 10.750 o/min i 128 Nm pri 8.750 o/min.
PERFORMANSE OPTIMIZIRAN ISPUŠNI SUSTAV
Novi, protočni ispušni sustav i kompaktan, lagan prigušivač optimiziraju protok plinova i centraliziraju masu za poboljšane performanse, dok zadržavaju prepoznatljiv trocilindrični zvuk Speed Triple-a.

AKRAPOVIČ DODATNI PRIGUŠIVAČ
Lakši i još izražajniji, opcijski Akrapovič prigušivač ima vanjsku ovojnicu od titana i nosač, završene karbonskim završnim poklopcem i laserski ugraviranim Akrapovič logotipom.

ODGOVORNE, DORAĐENE PERFORMANSE
Uz trenutačan odziv na gas i iznimno glatku isporuku snage, trocilindrični motor Speed Triple-a pruža savršen spoj snage pri niskim okretajima i eksplozivnosti pri visokim okretajima, donoseći uzbudljive performanse na cesti i stazi.

DIZAJN NADAHNUT UTRKAMA
Uključujući sva stečena znanja i stručnost iz razvoja Moto2™ motora, motor Speed Triple 1200 RS dizajniran je da bude snažan i izdržljiv, a ujedno kompaktan i lagan.
IZVANREDNO PRECIZNA UPRAVLJIVOST

ÖHLINS OVJES
S inovativnom 'spool valve' tehnologijom za još brže podešavanje i poboljšanu udobnost, vrhunska Öhlins® poluaktivna tehnologija kontinuirano prati i prilagođava karakteristike prigušenja ovjesa kako bi pružila savršeno prilagođenu, preciznu i dinamičnu upravljivost, bilo da lovite idealnu putanju na stazi ili prolazite kroz zavoje na omiljenim cestama.

PRECIZNOST I KONTROLA
Za novu razinu preciznosti i kontrole, Speed Triple 1200 RS opremljen je podesivim amortizerom upravljača, koji omogućuje glatku i predvidljivu upravljivost u svakoj situaciji.

PRISTUPAČAN/ZAPOVJEDNI POLOŽAJ VOŽNJE
Pažljivo dizajniran s nešto širim i višim upravljačem, sportski i uspravni stav roadstera osigurava savršen balans između agilnosti i kontrole. Nova geometrija vozača i uski profil sjedala omogućuju intuitivnu i laganu povezanost s motociklom, radeći u harmoniji kako bi osigurali preciznu upravljivost i udobnost prilagođenu stvarnim uvjetima.

PERFORMANSE SPREMNE ZA STAZU
Savršeno nadopunjujući Öhlins Smart EC3 poluaktivni ovjes, Brembo Stylema® čeljusti i Brembo MCS ručica s prilagodljivim rasponom i omjerom pružaju izuzetnu snagu kočenja i prilagodljiv osjećaj, čak i tijekom najzahtjevnije vožnje. Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 gume pružaju performanse trkaće staze u potpuno legalnoj gumi za cestu, s dvostrukim sastavom za optimizirano prianjanje, stabilnost i trajnost.

LAGANI DIZAJN
Sa samo 199 kg spreman za vožnju, Speed Triple 1200 RS dizajniran je za malu težinu i vrhunske performanse. Središnji dio dizajna čini aluminijski okvir s dvostrukim nosačem, dok novi lagani kotači smanjuju žiroskopske sile za brže skretanje i veću agilnost, čineći prolazak kroz zavoje iznimno jednostavnim.
LEGENDARNI DIZAJN SPEED TRIPLE

NEOSPORIVA PRISUTNOST
S oštrim linijama i odlučnim stavom, Speed Triple je stvoren da se ističe. Minimalistički dizajn stražnjeg dijela savršeno integrira stražnje svjetlo i nosač registarske pločice, dok oblikovani spremnik goriva pruža snažan dojam i stvara upečatljivu siluetu.

POSEBNE DIZAJNERSKE ZNAČAJKE
Inspiriran više od 30 godina dizajnerskog DNK-a Speed Triple-a, prepoznatljiva dvostruka prednja svjetla i jednostruka stražnja vilica dodatno naglašavaju moderan i agresivan stil motocikla, kao i njegovu ozbiljnu namjeru performansi.

EVOLUCIJA DIZAJNA
Razvijajući dizajn za veći sportski izgled, novi poklopac sjedala dodatno naglašava stražnji dio motocikla. Novi kotači ne samo da izgledaju odlično, već su i lakši, što omogućuje još dinamičnije i agilnije performanse.

ODVAŽAN DIZAJN
Smjele nove sheme boja i upečatljiva nova grafika naglašavaju moćan dizajn. Novi nosači za šire upravljače i dodatak amortizera upravljača završeni su u profinjenoj i suptilnoj crnoj nijansi.

BESPRIJEKORNI DETALJI
Pažnja prema detaljima, kvaliteti izrade i ukupnoj razini završne obrade neusporedivi su. Od zrcala na krajevima upravljača s izolacijom od vibracija do pažljivo oblikovane stražnje vilice, dizajn Speed Triple-a savršeno balansira između hrabre estetike i funkcionalne svrhe.
KOMPLETNI PAKET

OSTANITE POVEZANI
Intuitivan dizajn TFT instrumenta visine 12 cm omogućuje trenutni pristup svim ključnim informacijama, omogućujući vam da ostanete usredotočeni na uzbuđenje vožnje. My Triumph Connectivity System kao dio tvorničke opreme motocikla omogućuje upravljanje telefonom, glazbu i turn-by-turn navigaciju.

INTUITIVNE KONTROLE
Podesivost na dohvat ruke. Potpuno prilagodljiv tempomat olakšava vožnju na dužim putovanjima, a osvijetljene prekidačke jedinice pomažu vam da zadržite fokus na cesti u uvjetima slabe vidljivosti.

LAGANA BATERIJA
Svaki gram je bitan u potrazi za desetinkama sekunde na stazi. Litij-ionska baterija Speed Triple-a značajno je lakša od konvencionalne baterije, što doprinosi boljoj agilnosti i performansama.

UPOZORENJE NA HITNO USPORAVANJE
Kako bi upozorio druge sudionike u prometu u slučaju naglog kočenja i brzog usporavanja, nova funkcija Upozorenja na hitno usporavanje aktivira visokofrekventno treptanje stop svjetla.

POTPUNO BEZ KLJUČA
Speed Triple 1200 RS ima beskontaktno upravljanje za paljenje, zaključavanje upravljača i čep spremnika za gorivo. Za dodatnu sigurnost kada ste udaljeni od motocikla, bežična funkcionalnost može se lako onemogućiti jednim pritiskom na gumb.
SPECIFIKACIJA
Feature | Details |
---|---|
Price | |
On the road price | From 21.691,90 € |
Feature | Details |
---|---|
Engine & Transmission | |
Type | Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, inline 3-cylinder |
Capacity | 1160 cc |
Bore | 90.0 mm |
Stroke | 60.8 mm |
Compression | 13.2:1 |
Max Power EC | 183 PS / 180.5 bhp (134.6 kW) @ 10,750 rpm |
Max Torque EC | 128 Nm @ 8,750 rpm |
System | Multipoint sequential electronic fuel injection with electronic throttle control |
Exhaust | Stainless steel 3 into 1 header system with underslung primary silencer and side mounted secondary silencer |
Final Drive | X-ring chain |
Clutch | Wet, multi-plate, slip & assist |
Gearbox | 6 speed |
Feature | Details |
---|---|
Chassis | |
Frame | Aluminium twin spar frame, bolt-on aluminium rear subframe |
Swingarm | Aluminium, single-sided |
Front Wheel | Cast aluminium, 17 x 3.50 in |
Rear Wheel | Cast aluminium, 17 x 6.00 in |
Front Tyre | Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 - 120/70ZR17 58W |
Rear Tyre | Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 - 190/55ZR17 75W |
Front Suspension | Öhlins 43mm fully adjustable USD forks, 120mm travel, SmartEC3 OBTi system electronic compression / rebound damping |
Rear Suspension | Öhlins monoshock RSU with linkage, 120mm rear wheel travel, SmartEC3 OBTi system electronic compression / rebound damping |
Front Brakes | Twin 320mm floating discs. Brembo Stylema monobloc calipers, OC-ABS, Brembo MCS radial master cylinder. |
Rear Brakes | Single 220mm disc. Brembo twin piston caliper, OC-ABS. |
Instrument Display and Functions | Full-colour 5" TFT instruments |
Feature | Details |
---|---|
Dimensions & Weights | |
Width Handlebars | 810 mm |
Height Without Mirror | 1085 mm |
Seat Height | 830 mm |
Wheelbase | 1445 mm |
Rake | 23.9 º |
Trail | 104.7 mm |
Tank Capacity | 15.5 L |
Wet Weight | 199 kg |
Feature | Details |
---|---|
Fuel Consumption | |
Fuel Consumption | 51.4 mpg (5.5L/100km) mpg |
CO2 Figures | 127 g/km EURO 5+ CO2 emissions and fuel consumption data are measured according to regulation 168/2013/EC. Figures for fuel consumption are derived from specific test conditions and are for comparative purposes only. They may not reflect real driving results. g/km |
Feature | Details |
---|---|
Service | |
Service Interval | 10,000 miles (16,000km)/12 months |
Feature | Details |
---|---|
Standard equipment | |
Öhlins SmartEC3 semi-active suspension | |
Front Wheel Lift Control with 4 levels of intervention | |
Engine Braking Control | |
Braking Slide Assist (in Track Mode) | |
Dynamic riding modes: Rain, Road, Sport, Track, Rider | |
Adjustable steering damper | |
Triumph Shift Assist up and down Quickshifter | |
Switchable optimized cornering Traction Control and cornering ABS | |
Emergency deceleration warning | |
Fully adjustable cruise control | |
Fully keyless system with disable option | |
LED dual headlight and distinctive rear light | |
Lightweight Li-Ion battery | |
5-inch optically bonded TFT display | |
My Triumph connectivity system with smartphone integration. | |
Bar-end mirrors with vibration isolation |
Feature | Details |
---|---|
Optional Accessories | |
Akrapovič titanium silencer | |
Quick release tank bag and tail pack | |
Frame and fork protectors | |
Machined brake reservoirs | |
Scrolling indicators | |
And many more |