POTPUNO NOVA DAYTONA 660

POTPUNO NOVA DAYTONA 660 U BROJKAMA
Signature Triple s trostrukim kućištima leptira za gas
XXX CRVENA LINIJA
80% najvećeg okretnog momenta dostupno je od samo 3.150 o/min

TROSTRUKA PREDNOST
Savršena kombinacija niskog okretnog momenta, uzbudljivog vršnog raspona okretaja i karaktera bez premca, Daytonin trocilindarski agregat isporučuje 95 KS pri 11.250 o/min s crvenom linijom na 12.650 o/min. A s više od 80% svojih 69 Nm najvećeg okretnog momenta dostupnog od samo 3125 o/min kada je u pitanju fleksibilnost, Daytona 660 je na vrhu igre.
Snaga se prenosi bez napora putem elegantnog mjenjača sa šest stupnjeva prijenosa, a Triumphova Slip Assist spojka osigurava lagano djelovanje poluge i progresivan prihvat za laku vožnju u gradu.
Za vozače koji kreću s Daytonom s A2 dozvolom, opcionalni komplet za konverziju omogućuje usklađenost sa zamjenskom ručkom za gas i jedinstvenim podešavanjem motora, koje Triumphov zastupnik lako može ugraditi ili vratiti na standardne postavke.

SAVRŠENA RAVNOTEŽA
S namjenskim sportskim okvirom, Showa 41 mm USD big-piston prednjim vilicama i jedinicom stražnjeg ovjesa Showa, Daytona pruža laganu i okretnu vožnju. Stražnji ovjes također ima daljinsko hidrauličko podešavanje prednaprezanja za brza podešavanja.
Lagani kotači od lijevanog aluminija s pet krakova održavaju malu rotirajuću masu za još bolje upravljanje i poboljšane performanse ovjesa. Najnovije gume Michelin Road* 6 upotpunjuju ovaj izuzetan paket upravljanja, pružajući pouzdano upravljanje cestom u mokrim i suhim uvjetima.

UDOBNOST I KONTROLA
S raskošnim kopčama postavljenim iznad gornjeg jarma i klinovima postavljenim za optimalnu ravnotežu udobnosti i slobodnog prostora u zavojima, prirodan položaj za vožnju Daytone 660 pruža savršenu ravnotežu za samouvjerenu i dinamičnu sportsku vožnju.
A zahvaljujući visini sjedala od svega 810 mm, uskom struku i pristupačnom stajanju, Daytona 660 svakom vozaču ulijeva povjerenje pri malim brzinama.

UVIJEK OPTIMIZIRANO
Daytona 660's ride-by-wire gas pruža trenutan i precizan odgovor i omogućuje tri načina vožnje; Sport, Road i Rain. Oni modificiraju odziv na gas, kao i postavke ABS-a i kontrole proklizavanja kako bi se osigurala optimalna isporuka snage, trakcija i samopouzdanje za iskorištavanje uzbudljivog potencijala Daytone u svakoj vožnji.

ZAUSTAVNA SNAGA
Snažne radijalne čeljusti s četiri klipa uparene s dvostrukim laganim kočionim diskovima od 310 mm pružaju odličan osjećaj i nevjerojatnu snagu, a najnovija generacija ABS sustava osigurava maksimalnu sposobnost zaustavljanja u svim uvjetima uz minimalno ometanje.
A kada iskorištava tu sposobnost kočenja, značajka upozorenja na usporavanje u nuždi automatski aktivira svjetla upozorenja na opasnost pri oštrom kočenju kako bi upozorila druge sudionike u prometu, a vi se mogli usredotočiti na cestu ispred.

UVIJEK UKLJUČEN EKRAN
Multifunkcionalni instrumenti imaju TFT zaslon u boji integriran u bijelo-crni LCD zaslon. Kompaktan i jednostavnog dizajna, svi podaci o vozaču jasno su prikazani i lako se čitaju u različitim svjetlosnim uvjetima. Ova odlična jedinica kompatibilna je s opcionalnim sustavom My Triumph Connectivity kako bi se omogućila turn-by-turn navigacija te interakcija s telefonom i glazbom. Sve funkcije su jasno prikazane na TFT zaslonu i kontrolirane preko sklopke za jednostavno korištenje tijekom vožnje.

A2 KOMPLET ZA KONVERZIJU LICENCE
Novi i mlađi vozači ograničeni A2 dozvolom i dalje mogu uživati u Daytoni 660, s namjenskim APS twist gripom i podešavanjem motora koje ograničava snagu na 35 kW.

NISKI TROŠKOVI VLASNIŠTVA
Servisni interval od 10.000 milja, vodeći u klasi, dvogodišnje jamstvo na neograničenu kilometražu i fantastičan ostatak paketa daju najbolju vrijednost u klasi.
SPECIFIKACIJA
Feature | Details |
---|---|
Price | |
On the road price | From 10.134,00 € |
Feature | Details |
---|---|
Engine & Transmission | |
Type | Liquid cooled, inline 3-cylinder,12 valve, DOHC, 240° Firing order |
Capacity | 660 cc |
Bore | 74.04 mm |
Stroke | 51.1 mm |
Compression | 12.05 |
Max Power EC | 70 kW (95PS) at 11,250 rpm |
Max Torque EC | 69 Nm @ 8,250 rpm |
System | Multipoint sequential electronic fuel injection with electronic throttle control |
Exhaust | Stainless steel 3 into 1 header system with low single sided stainless steel silencer |
Final Drive | X-ring chain |
Clutch | Wet, multi-plate, slip and assist |
Gearbox | 6-speed |
Feature | Details |
---|---|
Chassis | |
Frame | Tubular steel perimeter frame |
Swingarm | Twin-sided, fabricated steel |
Front Wheel | Cast aluminium alloy 5 spoke, 17 x 3.5 in |
Rear Wheel | Cast aluminium alloy 5 spoke, 17 x 5.5 in |
Front Tyre | 120/70 ZR 17 |
Rear Tyre | 180/55 ZR 17 |
Front Suspension | Showa 41mm upside down Separate Function Forks - Big Piston (SFF-BP), 110mm Wheel travel |
Rear Suspension | Showa monoshock RSU, with preload adjustment, 130mm Wheel travel |
Front Brakes | Twin 310mm floating discs, 4 piston radial callipers, ABS |
Rear Brakes | Single 220mm fixed disc, single piston sliding calliper, ABS |
Instrument Display and Functions | Multi-function instruments with colour TFT screen |
Feature | Details |
---|---|
Dimensions & Weights | |
Width Handlebars | 736 mm |
Height Without Mirror | 1145.2 mm |
Seat Height | 810 mm |
Wheelbase | 1425.6 mm |
Rake | 23.8 º |
Trail | 82.3 mm |
Tank Capacity | 14 L |
Wet Weight | 201 kg |
Feature | Details |
---|---|
Fuel Consumption | |
Fuel Consumption | (4.9 l / 100 km) 57.6 mpg |
CO2 Figures | 113 g/km EURO 5 CO2 emissions and fuel consumption data are measured according to regulation 168/2013/EC. Figures for fuel consumption are derived from specific test conditions and are for comparative purposes only. They may not reflect real driving results. g/km |
Feature | Details |
---|---|
Service | |
Service Interval | 16,000 km (10,000 miles) /12 months service interval, whichever comes first |

